Nikdy nevěřte (mladým) dívkám

Takový teenager to nemá vůbec jednoduché, hormony si s ním cloumají a on chce, aby jej lidé v okolí brali za sobě rovného dospěláka...  

S kamarádkami jsme navštěvovali pravidelně každou sobotu diskotéky ve vedlejším městečku. Všechna ta vlnící se těla na tanečním parketu měla něco společného, hledala lásku.
Mockrát jsem měla chuť vyzkoušet si, jaké by to bylo být někým jiným. Znáte to, ty blbé roky, kdy jste protivní na celý svět, nespokojeni se svým vzhledem a jediný kdo vám rozumí, je vaše věrná kamarádka...
Na diskotéce jsem se seznámila s Petrem. Touha po adrenalinu a také alkohol vedl k tomu, že jsem mu navykládala spoustu vymyšlených bajek, jenom proto, abych byla zajímavá. Nakecala jsem mu, že mám tatínka v Anglii, babičku v Austrálii a doma dvojče – ségru. Chtěla jsem ještě pokračovat v tom, že studuji psychologii a píšu knihu, když v tom mě zarazil svým:
„To je náhoda, já mám dvojče bráchu. Musíme se sejít všichni čtyři!“

A hned naplánoval naši společnou schůzku dvojčat.

No zase tak moc jsem nelhala, jedno dvojče mám doma, je to Alešek. Pokaždé mi lezl na nervy. Najednou se změnil. Byl zamilovaný a v jeho šuplíku jsem našla kondomy. Ležely tam sice už tři měsíce, ale leccos mi to napovědělo o změně jeho chování. Už mě nemlátil do hlavy svým papučem, ani mi nekradl čokoládu. Začal posilovat a číst knížky...
S Lenkou jsme byly tehdy nejlepší kamarádky na celý život, skoro jako sestry... A tak moje lež zase nebyla tak velká. Chodily jsme s Lenkou stejně oblečené, stejné účesy, stejné názory na svět...
Měli jsme rande před cukrárnou. Lenka tehdy nedorazila a v mých očích se stala tou největší zrádkyní na světě.
Sledovala jsem je. Dva kluci, navlas stejní, asi jednovaječní. Byli štíhlí až hubení, o hlavu a půl vyšší než já a oba měli stejné oblečení - modré košile a rifle. Jeden Petr, druhý Pavel. Bylo mi jich líto, přijeli vlakem až z Karviné a moc to tu neznali...
„Mám zdrhnout nebo jít k nim?“ Říkala si. Odhodlala jsem se a šla je pozdravit. Nikdy jsem se necítila trapněji. Seděli jsme v restauraci a já povídala, že moje sestřička dvojička náhle onemocněla a potí se doma v posteli s velkými horečkami.
Chvílemi jsem nevěděla, který je který. Stále se vyptávali na Lenku, jestli je mi podobná a kdy bychom se mohli sejít znovu ještě jednou. Hráli závodně košíkovou a studovali vysokou školu. Prý je máme někdy přijít povzbudit.
Objednala jsem si schválně to nejdrahší z jídelního lístku nějaké flambované maso, které kuchař zapálil před našima očima. To aby Lenka záviděla, až ji budu líčit o co přišla...
Nešlo nás přehlédnout. Plameny ohně šlehaly z pánve do výšky půl metru. Kluci stejní jak jeden. A navíc jsme byli příliš hlučná trojka.  Už mě nebavilo lhát  těm obyčejným klukům. Cítila jsem se trapně.
Konečně čerstvý vzduch, šli jsme směrem k parku. Všechno jsem jim odkývala a nemohla se dočkat až mé trápení skončí příjezd jejich vlaku.
Jedině Lenčina sádra byla ji omluvou k mému zážitku s dvojčaty. Jak spěchala na domluvené rande, skutálela se doma ze schodů... A zlomila si, chudák nohu.

Když jsem viděla druhý den ráno ve škole, jak za sebou táhne tu ohromnou vrstvu sádry, v tu ránu jsem ji všechno odpustila...
Byla opět moji největší kamarádkou.
Klukům jsme napsaly dopis, kde jsme se jim naznačily, že už nemáme zájem.
A tehdy jsem si dala předsevzetí: "Už nikdy nebudu lhát! Tedy jen v nezbytně nutných případech"...

„Nejhorší je, když lžete sami sobě“, povídá můj strýček Bedřich.
„Taková lež, vám může zanechat následky na celý život“.
Ví o čem mluví. Jednou si nalhával, že bude stačit na mladou dvacetiletou kočandu, kterou sbalil v autobusu cestou do divadla.
Každé další divadelní představení už seděli vedle sebe. Strýček se musel moc snažit, aby s ní udržel krok. Denně se holil, podotýkám že nejen vousy. Také ho donutila používat deodorant a ústní vodu. A k tomu všemu ještě musel podstoupit "nasřelení" vlasových kořínků" na lesklých místech hlavy. V neposlední řadě po něm požadovala oblékat se tak, aby byl IN. A milovala dárečky... A každou sobotu odpoledne chtěla trávit na golfovém hřišti.
Teprve až po strýčkovi chtěla, aby podstoupil obřízku, tu se strýček konečně vzpamatoval a ubral plyn.
Nebyl ani tak zámožný, aby mohl slečně dělat dále sponzora a konečně si přestal nalhávat, že je nějaký KING.
Ještě, že ty nastřelené vlasy nejdou odstřelit a když budu chtít, aby holky záviděly, vezmu s sebou svobodného strýčka na nějakou tu diskotéku...

 

  

Jó život je jeden ring

a vyhrává jen King!

Ten kdo se krčí někde v rohu,

musí jen věřit na náhodu.

Aplaus sklízí v tomhle představení,

jen ti, co převleky rychle mění...

 

Autor: Kamila Urbanovákamila | pondělí 21.3.2011 9:24 | karma článku: 15,61 | přečteno: 1594x
  • Další články autora

Kamila Urbanovákamila

Medailónek brněnské výtvarnice a fotografky Jitky Havlové

V Brně bydlí a tvoří malířka a fotografka Jitka Havlová. Právě v těchto dnech vrcholí v Adamově výstava jejich obrazů a fotografií s názvem "Náš barevný svět".

18.10.2013 v 23:39 | Karma: 11,74 | Přečteno: 1018x | Diskuse| Kultura

Kamila Urbanovákamila

Terapeutické pohádky - pomoc pro maminky

Když se Vám narodí děťátko, zažíváte ty nejradostnější okamžiky v životě. Je to nepopsatelný pocit štěstí, naplnění a příval endorfinů. Když se ale rodičům narodí miminko o několik měsíců dříve, které se vejde do dlaně, nemá ani jeden kilogram a jeho život závisí na přístrojích, zaplaví vás pocit beznaděje a strachu...

11.10.2013 v 19:45 | Karma: 8,55 | Přečteno: 449x | Diskuse| Ona

Kamila Urbanovákamila

Hráč

Milana vzbudilo až bubnování dešťových kapek na parapet. Ostrá bolest hlavy ho bodala do spánků. Odstrčil ze sebe ruku mladé polonahé rusovlásky, která ho svírala pevně kolem ramen.

25.8.2013 v 21:21 | Karma: 12,81 | Přečteno: 458x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Urbanovákamila

Holčička z cukru

Život mladých dívek je plný pokušení a mnohdy ukrývá i nejedno tajemství...........

23.8.2013 v 23:33 | Karma: 12,81 | Přečteno: 732x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Urbanovákamila

Voníš mi, lásko

(sonet) Voníš mi lásko po heřmánku v náručí plné kopretin, kradeš mě něžně z kouzla spánku, chutnáš jak jedno z drahých vín.

20.8.2013 v 9:27 | Karma: 11,06 | Přečteno: 525x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1393x
Díky, že mě čtete! Ráda píšu i pro děti. Moje webovky: http://urbanovakamila.eu/
Pohádky: http://www.babyonline.cz/akcni-svet-deti/pohadky/pohadky-o-zviratkach/veverka
Knížky si můžete zakoupit zde:

http://www.prah.cz/knihy/zviratka-z-batuzku-beruska-urbanova-kamila-287

http://www.prah.cz/knihy/zviratka-z-batuzku-veverka-urbanova-kamila-285